Administratiekantoor amsterdam
Veel ZZPers en kleine ondernemers
besteden hun administratie uit. Administratiekantoor Amsterdam is dan een goede
optie. De meest gegeven reden voor uitbesteding van administratie is dat
ondernemers zich willen focussen op ondernemen en zich niet met de rompslomp
van financieen willen bezighouden. Voor anderen is de opgegeven reden dat
papierwerk en belastingen teveel stress en verwarring opleveren. De werkelijke
reden achter beide is dat veel ZZPers niet echt goed weten hoe het voeren van
een goede administratie moet en dat ze niet getraind zijn in hoe ze dit vrij
gemakkelijk en efficient op kunnen zetten. Zaken als zelfvertrouwen en
basisvaardigheden in administreren ontbreken dan. Administratiekantoor Amsterdam
en daarmee uitbesteden van de administratie, de BTW-aangifte en de IB-aangifte
lijkt dan de beste optie. Boekhouding
zzp
Administratiekantoor Amsterdam is
niet moeilijk te vinden, maar hoeft niet automatisch de beste oplossing voor u
te betekenen. Wist u dat administreren helemaal niet zo moeilijk te leren is en
u enorm veel tijd en geld kan besparen door het gehele administratieproces goed
in te richten in vijf basisonderdelen? Administratiekantoor Amsterdam is dan
misschien helemaal niet nodig. Misschien is het wel beter om een fiscalist in
de hand te nemen voor uw aangiftes. Zzp
boekhouding
De vijf basisonderdelen van
administratie
Verzamelen van de data / input
(de inkoop en verkoopfacturen)
Creatie van Winst &
Verliesrekening en BTW Staat.
BTW aangifte op kwartaalbasis via
site www.belastingdienst.nl
Creatie van een Balans
Inkomstenbelasting aangifte aan
het einde van het jaar. Zzp belasting
Laten we uitgaan van de situatie
zoals die nu is en u actief op zoek bent via de Google zoekmachine naar
Administratiekantoor Amsterdam. Wist u dat de hierboven genoemde onderdelen de
vijf uit te besteden onderdelen zijn? Waarvan het eerste onderdeel het
verzamelen van de facturen op structurele basis de meest tijdrovende en daarmee
de meest kostbare is. Belasting zzp
Voor alle onderdelen staan een
aantal uren. Door wie je de onderdelen laat doen bepaalt de uiteindelijke
totale prijs van het gehele administratieproces. Maar aan wie kan je deze vijf
onderdelen dan uitbesteden?
Mogelijke partners voor
uitbesteding onderdelen administratieproces naast Administratiekantoor
Amsterdam
Administratiekantoor (Stap 1, 2,
3, 4, 5)
Boekhouder (Stap 1, 2, 3, 4, 5)
Accountant (Stap 1, 2, 3, 4, 5)
Fiscalist (Stap 3,4,5)
Net als dat je tegenwoordig
bloemen bij een tankstation kan kopen, kan je bijna alle onderdelen bij 1 firma
kwijt. Op het eerste gezicht is er dus niet veel verschil tussen welke diensten
er aangeboden worden en bij wie je de onderdelen kan doen. De keuze is in de
meeste gevallen dan ook gebasseerd op kwaliteit en prijs. Boekhoudprogramma
zzp
Kwaliteit van de partners naar
opleiding en ervaring
Er is verschil in opleiding van
de partners en deze bepaalt voor het grootste gedeelte het verschil in prijs.
Zo kan je al een administratiekantoor starten met een MBO-opleiding, een
boekhoudkantoor met HBO, een accountant en fiscalist met HBO of Universiteit.
Waarvan de laatste twee zelfs een postdoctorale opleiding gedaan kunnen hebben.
Daarnaast bepaalt verschil in ervaring ook het prijskaartje. Een accountant met
meer dan vijf jaar ervaring is duurder dan iemand die net begonnnen. Toch
blijft het een spel van vraag en aanbod, waarbij alles mogelijk is door
marktwerking.
Adres:-Saffierstraat 69C, 1074GM, AMSTERDAM Netherlands (dutch)
Contact nummer:-06-33034278
E-mail: -info@administratievoorbeginners.nl
Bezoek ons:-http://www.administratievoorbeginners.nl/
Comments
Post a Comment